onsdag 7. november 2007

Velkommen til bloggen for oss i Holmestrandklanen!

Nå er vi på nett :)

Her skal jeg prøve og skrive litt om hva som skjer i hverdagen våres, både med små og store! :o)
Satser på og få lagt inn noe bilder etterhvert og, slik at alle rundt om får sett hvordan ståa er her nede på Østlandet ;o)

Ingen kommentarer: