Nå er vi på nett :)
Her skal jeg prøve og skrive litt om hva som skjer i hverdagen våres, både med små og store! :o)
Satser på og få lagt inn noe bilder etterhvert og, slik at alle rundt om får sett hvordan ståa er her nede på Østlandet ;o)
onsdag 7. november 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar