mandag 12. november 2007

Leger meg her, og leger meg der...

Jeg har blitt erklært frisk, helt til neste gang.. juhu!

Samuel derimot, er fortsatt tett i nesa, blir kjempedårlig av pencilinen, men holder ut, stakkars gutten vår.... håper han snart er bedre!!

Mandag i dag, Nora er tilbake i Holmestrand. Skal på en liten shoppingtur etterpå.. dåpen nærmer seg jo med stormskritt, og mor har ikke organisert noe enda!
Mamma lager maten, svigers kaker, og fikser kjole.
Jeg må vel egentlig bare ut og finne klær til meg selv, og noe pentøy Samuel kan ha på seg når kjolen må vike for komfort.... Ikke lett dette her!
Bare dager igjen jo!

Svigers, og Ranjan og Jon Ove kommer på torsdag, så da blir det fiksing av kjolenl, og litt ymse planlegging.
Gleder meg til dåpen, men gruer meg i frykt for at Samuel ikke har blitt noe bedre av magevondten... dumme dumme medisin!!!!

Men men, sånn går nu dagan!

Ingen kommentarer: