I morra er det klart for julebord for mor og far, så da skal Samuel til tante og onkel i Oslo, og Nora til Våle. Hun gleder seg masse til og se på julespillet, det er nå sikkert.
Samuel på sin side, skal visstnok se julekalender og spise godis...?! Hehe :o)
Klarte og bli syk i går, men pytt heller.. det får gå sin gang! :)
Første desember i morgen, og snart jul! :)
fredag 30. november 2007
søndag 18. november 2007
Den store dåpsdagen!
Da var den store dagen overstått, og det med glans! :)
Samuel ble døpt i Sem kirke, kl 11, og vi hadde selskapet på Møllestua i Melsomvik.
Faddere var : Tante Ranjan, Tante Ingrid, Onkel Patrick, og Linn
Bestemor bærte opp til døpefonten :o)
Vi har hatt en superduper dag, med venner og familie!
Spist masse god mat, og altfor mange gode kaker!!! *Mett*
Samuel fikk mange fine gaver, TUSEN TAKK!!!!
Og en stooooor takk til Jorunn, som har vært interiørmester mens vi var i kirken, superdupert!!! :o)
Takk til alle for en superflott dag, og en fin feiring av Samuel! Takk for at dere kom, og takk for alle fine gaver!! :)
Nå sover dåpsbarnet godt i sengen, og der blir han vel liggende til i morgen ;o)
Ha en fin søndag!
Samuel ble døpt i Sem kirke, kl 11, og vi hadde selskapet på Møllestua i Melsomvik.
Faddere var : Tante Ranjan, Tante Ingrid, Onkel Patrick, og Linn
Bestemor bærte opp til døpefonten :o)
Vi har hatt en superduper dag, med venner og familie!
Spist masse god mat, og altfor mange gode kaker!!! *Mett*
Samuel fikk mange fine gaver, TUSEN TAKK!!!!
Og en stooooor takk til Jorunn, som har vært interiørmester mens vi var i kirken, superdupert!!! :o)
Takk til alle for en superflott dag, og en fin feiring av Samuel! Takk for at dere kom, og takk for alle fine gaver!! :)
Nå sover dåpsbarnet godt i sengen, og der blir han vel liggende til i morgen ;o)
Ha en fin søndag!
fredag 16. november 2007
Fredag, og besøk av svigerfamilien!! :)
I dag har vi hatt beøsk av familien til Ronny! :) Tanter og onkler, og bestemor og bestefar!
Det er vel ikke alltid man hører dette, men jeg har VERDENS BESTE SVIGERFAMILIE!!!!!!
Det går jo ikke ann og finne mer søte, snille mennesker enn dem! *SUKK*
TUUUUSEN takk for en super dag dere! Glad i dere alle!!! :)
Det er vel ikke alltid man hører dette, men jeg har VERDENS BESTE SVIGERFAMILIE!!!!!!
Det går jo ikke ann og finne mer søte, snille mennesker enn dem! *SUKK*
TUUUUSEN takk for en super dag dere! Glad i dere alle!!! :)
mandag 12. november 2007
Leger meg her, og leger meg der...
Jeg har blitt erklært frisk, helt til neste gang.. juhu!
Samuel derimot, er fortsatt tett i nesa, blir kjempedårlig av pencilinen, men holder ut, stakkars gutten vår.... håper han snart er bedre!!
Mandag i dag, Nora er tilbake i Holmestrand. Skal på en liten shoppingtur etterpå.. dåpen nærmer seg jo med stormskritt, og mor har ikke organisert noe enda!
Mamma lager maten, svigers kaker, og fikser kjole.
Jeg må vel egentlig bare ut og finne klær til meg selv, og noe pentøy Samuel kan ha på seg når kjolen må vike for komfort.... Ikke lett dette her!
Bare dager igjen jo!
Svigers, og Ranjan og Jon Ove kommer på torsdag, så da blir det fiksing av kjolenl, og litt ymse planlegging.
Gleder meg til dåpen, men gruer meg i frykt for at Samuel ikke har blitt noe bedre av magevondten... dumme dumme medisin!!!!
Men men, sånn går nu dagan!
Samuel derimot, er fortsatt tett i nesa, blir kjempedårlig av pencilinen, men holder ut, stakkars gutten vår.... håper han snart er bedre!!
Mandag i dag, Nora er tilbake i Holmestrand. Skal på en liten shoppingtur etterpå.. dåpen nærmer seg jo med stormskritt, og mor har ikke organisert noe enda!
Mamma lager maten, svigers kaker, og fikser kjole.
Jeg må vel egentlig bare ut og finne klær til meg selv, og noe pentøy Samuel kan ha på seg når kjolen må vike for komfort.... Ikke lett dette her!
Bare dager igjen jo!
Svigers, og Ranjan og Jon Ove kommer på torsdag, så da blir det fiksing av kjolenl, og litt ymse planlegging.
Gleder meg til dåpen, men gruer meg i frykt for at Samuel ikke har blitt noe bedre av magevondten... dumme dumme medisin!!!!
Men men, sånn går nu dagan!
torsdag 8. november 2007
Nok en dag..
Ronny er hjemme i dag og. Jeg måtte jo til legen i går pga magevondten, så nå klarer jeg ikke og løfte Samuel... Det er jo trist, men det går vel snart over.
Samuel begynner så smått og bli litt bedre av luftveisinfeksjonen sin, og sover, bank i bordet, HELE natta! Natt til i dag sov han fra 20.30-06.30! DET er luxus! Han er ikke så mye våken om dagene enda, han sover stort sett hele tiden.
Men klart, han er jo strålefornøyd når han først er våken! Lille gullungen!
Nora er hos pappaen sin nå, kommer hjem til mandag. Merker at hun ikke er her ja! Men hun er snart hjemme hos oss igjen :o)
De beste barna i hele verden! :)

Samuel begynner så smått og bli litt bedre av luftveisinfeksjonen sin, og sover, bank i bordet, HELE natta! Natt til i dag sov han fra 20.30-06.30! DET er luxus! Han er ikke så mye våken om dagene enda, han sover stort sett hele tiden.
Men klart, han er jo strålefornøyd når han først er våken! Lille gullungen!
Nora er hos pappaen sin nå, kommer hjem til mandag. Merker at hun ikke er her ja! Men hun er snart hjemme hos oss igjen :o)
De beste barna i hele verden! :)

onsdag 7. november 2007
Om oss!
One big happy family! :)
En liten indrokusjon.
Ronny er født 14. juni 1973, og tilbragte sine små barndomsår på Eid, i Sogn og Fjordane. Der vokste han opp med de fantastiske foreldrene sine, Rita og Per Jan, og søstrene Ingrid og Ranjan.
Bedre famiie skal du lete lenge etter!
Han "hvalfartet" til Molde for og studere, og endte opp i Oslo.
Nå har han flyttet til Holmestrand, og koser seg med familien! :)
Charlotte er født 25. januar 1985, og har vokst opp i Tønsberg, med mammaen sin, og broren som nå er blitt 16 år *lille gutten*
Etter skolen endte hun opp i Sandefjord, hvor hun bodde noen år, og fikk sin nyyydelig datter Nora :)
Nora kom til verden 28. september 2004, og var det beste som kunne skje Charlotte.
Nora er en sprudlende, blid og til tider krevende jente, med bein i nesa, og som vet hva hun vil!
Nå stolt storesøster til Samuel.
Samuel kom til verden 6. september 2007, og var den som bidro til at vår allerde perfekte familie, ble helt komplett! Han er snill som dagen er lang, og er mamma og pappas lille hjerteknuser! :)
Vincent er en 4 år gammel Border Collie, som for tiden er på hospits hos Tante Ingrid og Onkel Odd Arne. Snart er han på tur hjem igjen :)
Vi har kjøpt et fantastisk hus her i Holmestrand, hvor vi trives kjempegodt!! :)
Velkommen til bloggen for oss i Holmestrandklanen!
Nå er vi på nett :)
Her skal jeg prøve og skrive litt om hva som skjer i hverdagen våres, både med små og store! :o)
Satser på og få lagt inn noe bilder etterhvert og, slik at alle rundt om får sett hvordan ståa er her nede på Østlandet ;o)
Her skal jeg prøve og skrive litt om hva som skjer i hverdagen våres, både med små og store! :o)
Satser på og få lagt inn noe bilder etterhvert og, slik at alle rundt om får sett hvordan ståa er her nede på Østlandet ;o)
Abonner på:
Innlegg (Atom)



