Og mor har så smått startet pakkingen! Kan jo ikke risikere å ikke rekke over alt ;o)
Vi gleder oss veldig til nytt hus, og nye muligheter! Synes livet har blitt noget innsnevret her i Holmestrand, med lange dager for Ronny, og lang å kjøre til diverse morsomheter. Antar dette løser seg selv når vi endelig skal få flyttet til "min by". Har hatt et ønske om å bo i Tønsberg siden jeg var 16, men nå er det altså mulig :) 21 januar, 4 dager før 25.årsdagen min overtar vi "drømmehuset" og flytter inn i Grenaderveien! :) :) Gleder oss masse masse!! (jadda, jadda, jeg gleder meg mest...)
Prøver å planlegge litt, men vanskelig uten å ha huset og kikke i ;)
søndag 22. november 2009
lørdag 7. november 2009
Lørdagsmorro!
Ronny reiste tidlig avgårde på jobb idag, så det var bare meg og Samulen igjen hjemme :o) Koselig morgen med barne-tv og frokost!
På formiddagen kom Nina på besøk sammen med Trine (nudelige jenta hennes), og vi spiste (altformange) boller med melis på! Og Nina fikk omsider litt etterlengtet brus ;o)
Måtte snike oss til litt husking ute før de reiste hjem igjen også, selvom været absolutt ikke var noe ålreit idag! Men man har da klær..... Må komme snart igjen da!!!
Til middag laga vi oss rett slett noen rundstykker i ovnen, med godt pålegg på! Jeg var forøvrig stappmett enda, men måtte jo ha litt skikkelig mat..
Så ble det DUPLO!!! Det er så kjipt å bygge med Samuel, han bare ødelegger alt som er jo... *furtemamma* Så det ble tårn, som ble revet ned.. det ble garasje, som ble revet ned.. det ble hus, som ble revet ned... Men vi fikk leika og kosa oss da :D
Ronny kom omsider hjem til leggetid, og nå lager han risengrynsgrøt til meg :o) Flinke mannen!
Skal vi danse?? Oh yeah!
På formiddagen kom Nina på besøk sammen med Trine (nudelige jenta hennes), og vi spiste (altformange) boller med melis på! Og Nina fikk omsider litt etterlengtet brus ;o)
Måtte snike oss til litt husking ute før de reiste hjem igjen også, selvom været absolutt ikke var noe ålreit idag! Men man har da klær..... Må komme snart igjen da!!!
Til middag laga vi oss rett slett noen rundstykker i ovnen, med godt pålegg på! Jeg var forøvrig stappmett enda, men måtte jo ha litt skikkelig mat..
Så ble det DUPLO!!! Det er så kjipt å bygge med Samuel, han bare ødelegger alt som er jo... *furtemamma* Så det ble tårn, som ble revet ned.. det ble garasje, som ble revet ned.. det ble hus, som ble revet ned... Men vi fikk leika og kosa oss da :D
Ronny kom omsider hjem til leggetid, og nå lager han risengrynsgrøt til meg :o) Flinke mannen!
Skal vi danse?? Oh yeah!
fredag 6. november 2009
Fredag!! Godis, brus, x-factor, nytt på nytt.... and the list goes on and on!
Yessda! Idag har Samuel og jeg ruva hjemmet helt alene! Ronny er på jobb og rydder/flytter, og Samulen og mamms har kosa oss alene! :o) Lite visste jeg om at det faktisk er såpass vanskelig å lure en 2åring med på butikken, selvom jeg frister med is! Men etter mye mas og kjas fra mor, så ga han etter! Da ble det potetgull og godis til mor, og is til lillemann! :o) Og plutselig var alle fornøyde!
Nå er det atter en gang helg, igjen.... ganske bortkasta med helg, siden de er over så kjapt?!
I går signerte vi kontrakt på ny-huset, og vi gleder oss ENORMT til å flytte (vel, jeg gjør hvertfall.. også Nora da!) Tønsberg, here we come!!!!! Home, sweet home!
Skal forresten prøve å bli bedre på bildene her... litt rusten merker jeg ;)
So long!
Nå er det atter en gang helg, igjen.... ganske bortkasta med helg, siden de er over så kjapt?!
I går signerte vi kontrakt på ny-huset, og vi gleder oss ENORMT til å flytte (vel, jeg gjør hvertfall.. også Nora da!) Tønsberg, here we come!!!!! Home, sweet home!
Skal forresten prøve å bli bedre på bildene her... litt rusten merker jeg ;)
So long!
Abonner på:
Innlegg (Atom)