Ronny reiste tidlig avgårde på jobb idag, så det var bare meg og Samulen igjen hjemme :o) Koselig morgen med barne-tv og frokost!
På formiddagen kom Nina på besøk sammen med Trine (nudelige jenta hennes), og vi spiste (altformange) boller med melis på! Og Nina fikk omsider litt etterlengtet brus ;o)
Måtte snike oss til litt husking ute før de reiste hjem igjen også, selvom været absolutt ikke var noe ålreit idag! Men man har da klær..... Må komme snart igjen da!!!
Til middag laga vi oss rett slett noen rundstykker i ovnen, med godt pålegg på! Jeg var forøvrig stappmett enda, men måtte jo ha litt skikkelig mat..
Så ble det DUPLO!!! Det er så kjipt å bygge med Samuel, han bare ødelegger alt som er jo... *furtemamma* Så det ble tårn, som ble revet ned.. det ble garasje, som ble revet ned.. det ble hus, som ble revet ned... Men vi fikk leika og kosa oss da :D
Ronny kom omsider hjem til leggetid, og nå lager han risengrynsgrøt til meg :o) Flinke mannen!
Skal vi danse?? Oh yeah!
lørdag 7. november 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar