søndag 22. november 2009

2 mnd minus 1 dag til vi flytter!

Og mor har så smått startet pakkingen! Kan jo ikke risikere å ikke rekke over alt ;o)

Vi gleder oss veldig til nytt hus, og nye muligheter! Synes livet har blitt noget innsnevret her i Holmestrand, med lange dager for Ronny, og lang å kjøre til diverse morsomheter. Antar dette løser seg selv når vi endelig skal få flyttet til "min by". Har hatt et ønske om å bo i Tønsberg siden jeg var 16, men nå er det altså mulig :) 21 januar, 4 dager før 25.årsdagen min overtar vi "drømmehuset" og flytter inn i Grenaderveien! :) :) Gleder oss masse masse!! (jadda, jadda, jeg gleder meg mest...)

Prøver å planlegge litt, men vanskelig uten å ha huset og kikke i ;)

1 kommentar:

Gry og Millis blogg sa...

Hallo "Sjefen i huset". På tide å oppdatere bloggen sin (nå som jeg vet at den eksisterer)?????