fredag 22. august 2008
Yes yes yes!!
Det burde jo ikke vært lov å drive og glemme denne siden så til de grader, men det gjør jeg altså. Her hvor jeg hadde et ønske om å _jevnlig_ legge ut ting og tang fra vår hverdag... jaja, det får bli med ujevne oppdateringer da :) Here goes!
Nora har snart bursdag! Stooore jenta mi, 4 år om 1 mnd! Fantastisk å tiden flyr, husker det som det var igår! Begynt i bhg igjen etter sommeren, og trives med det :) Blitt storesøster til lille Thea, hos pappaen sin :)
Samuel har snart bursdag han også! 2 uker i morgen, faktisk! 1 år, første bursadgen..første året er over, og fremtiden ligger for hans føtter :) Han har gått fra en blid liten sjarmør, til en litt småsur (fortsatt sjarmør) med et temperament som ikke ligner noe... Begynt i barnehage og storkoser seg hele dagen! :)
Ronny er vel sin samme gamle :) Trives i nye jobben, og vi er alle godt fornøyde med kortere reisevei! :)
Jeg, Charlotte, begynner på skolen til mandag. Med det følger mange tanker og undringer, da det begynner å bli noen år siden jeg gikk på skolen sist. Men det skal bli godt å komme ut av huset litt, og få litt annen input! :)
Sommeren 2008
Vi hadde en super sommerferie, hvor Nora var her 2 av ukene i Juli. Da hadde vi først besøk av Rita og Per Jan i en knapp uke, før de spreke svigerforeldrene mine tok med begge barna i bilen og kjørte hjem til Eid. Ungene kosa seg, og svigers kosa seg om mulig enda mere! Vi tok turen opp etter noen dager, og hadde noen flotte, men altfor få dager der oppe. Vi kommer snart igjen :)
De dagene det var knallsol var Nora hos pappaen sin, men Samuel og jeg kosa oss på stranda. Samuel elsker og bade! Det var jaggu stor stas!
Skal prøve å få lagt ut bilder her, men kan virke som om bloggen ikke helt setter pris på det....
Nora har snart bursdag! Stooore jenta mi, 4 år om 1 mnd! Fantastisk å tiden flyr, husker det som det var igår! Begynt i bhg igjen etter sommeren, og trives med det :) Blitt storesøster til lille Thea, hos pappaen sin :)
Samuel har snart bursdag han også! 2 uker i morgen, faktisk! 1 år, første bursadgen..første året er over, og fremtiden ligger for hans føtter :) Han har gått fra en blid liten sjarmør, til en litt småsur (fortsatt sjarmør) med et temperament som ikke ligner noe... Begynt i barnehage og storkoser seg hele dagen! :)
Ronny er vel sin samme gamle :) Trives i nye jobben, og vi er alle godt fornøyde med kortere reisevei! :)
Jeg, Charlotte, begynner på skolen til mandag. Med det følger mange tanker og undringer, da det begynner å bli noen år siden jeg gikk på skolen sist. Men det skal bli godt å komme ut av huset litt, og få litt annen input! :)
Sommeren 2008
Vi hadde en super sommerferie, hvor Nora var her 2 av ukene i Juli. Da hadde vi først besøk av Rita og Per Jan i en knapp uke, før de spreke svigerforeldrene mine tok med begge barna i bilen og kjørte hjem til Eid. Ungene kosa seg, og svigers kosa seg om mulig enda mere! Vi tok turen opp etter noen dager, og hadde noen flotte, men altfor få dager der oppe. Vi kommer snart igjen :)
De dagene det var knallsol var Nora hos pappaen sin, men Samuel og jeg kosa oss på stranda. Samuel elsker og bade! Det var jaggu stor stas!
Skal prøve å få lagt ut bilder her, men kan virke som om bloggen ikke helt setter pris på det....
søndag 27. april 2008
Ja, da var vi her igjen! :)
Nå begynner det og bli en laaaaaang stund siden jeg har skrevet her, i hovedsak fordi jeg har glemt bort hele siden.
Mye har skjedd siden sist, med både små og store, så vi får ta et kort sammendrag :)
Samuel har blitt stor gutt, åler seg rundt på gulvet, smiler og ler hele dagen, og sier "dada dada dada", eller "wræææ, wræææ".. Og store gutten har fått 3 tenner :) *stolt mamma og pappa*
Nora er fortsatt sitt gamle jeg, dog med et større ordforråd enn tidligere :) Store snuppa har også vært og trekt fortanna si hos tannlegen! Flinke jenta!
Ronny har hatt pappaperm/ferie nå siden 25.februar, men begynner i ny jobb 5.mai, og tror han gleder seg til det :) Kortere vei til jobb=mer tid til familien :)
Jeg, Charlotte, tar helseservice på NKI, strax ferdig :) *kjapp* Ellers har jeg nytt dagene sammen med Ronny hjemme. Blir trist når han begynner på jobb igjen...
Vi har vært en tur i Spania, fra 15.-22.april, det var en fornøyelig opplevelse :) Noe godt vær, litt dårlig vær, men alt i alt en morsom og opplevelsesrik tur :)
Skal få lagt ut noen bilder fra den turen også :)
Mye har skjedd siden sist, med både små og store, så vi får ta et kort sammendrag :)
Samuel har blitt stor gutt, åler seg rundt på gulvet, smiler og ler hele dagen, og sier "dada dada dada", eller "wræææ, wræææ".. Og store gutten har fått 3 tenner :) *stolt mamma og pappa*
Nora er fortsatt sitt gamle jeg, dog med et større ordforråd enn tidligere :) Store snuppa har også vært og trekt fortanna si hos tannlegen! Flinke jenta!
Ronny har hatt pappaperm/ferie nå siden 25.februar, men begynner i ny jobb 5.mai, og tror han gleder seg til det :) Kortere vei til jobb=mer tid til familien :)
Jeg, Charlotte, tar helseservice på NKI, strax ferdig :) *kjapp* Ellers har jeg nytt dagene sammen med Ronny hjemme. Blir trist når han begynner på jobb igjen...
Vi har vært en tur i Spania, fra 15.-22.april, det var en fornøyelig opplevelse :) Noe godt vær, litt dårlig vær, men alt i alt en morsom og opplevelsesrik tur :)
Skal få lagt ut noen bilder fra den turen også :)
lørdag 5. januar 2008
På tide med en liten update muligens..... :)
God jul, og godt nyttår, på etterskudd! :)
Får bare beklage at jeg rett og slett har glemt hele bloggen!
Men, jula er ferdig, og den ble tilbragt på Eid, hjemme hos mammaen og pappaen til Ronny.
Hadde det helt topp! Søstrene, med sine, var også "hjemme", så vi kosa oss alle sammen! :)
Samuel fikk jo oppleve sin aller første flytur, og tok det hele med knusende ro!
Fikk masse fine pakker, og kosa oss med goood julemat! (Selv om svigermor trossa slankekuren vi går på)
Nyttårsaften kom snikende, da hadde jo Nora kommet hjem igjen :o)
Hun var i fyr og flamme hele kvelden, og vi hadde besøk av et vennepar av oss, med barn, og broren min.
Jentene kosa seg, mens vi voksne pratet, og spillte monopol. Jeg var forøvrig dårlig den dagen, så all den gode maten Ronny hadde stelt istand, fikk jeg ikke smakt på! :(
Vi prøver igjen neste år...
Når det kom til rakettene, så var begge jentene tøffe, først... men alt bråket ble nok litt mye for de, så de tok med seg Carina og gikk inn :)
Og der, ute på veien, spurte min kjære om jeg ville gifte meg med han, og det ville jeg jo... Så nå har vi fått ring på finger'n! :o)
Takk for et flott år, til alle kjente og ukjente, og velkommen inn i et nytt! :)
Mange klemmer fra Holmestrandklanen!
Får bare beklage at jeg rett og slett har glemt hele bloggen!
Men, jula er ferdig, og den ble tilbragt på Eid, hjemme hos mammaen og pappaen til Ronny.
Hadde det helt topp! Søstrene, med sine, var også "hjemme", så vi kosa oss alle sammen! :)
Samuel fikk jo oppleve sin aller første flytur, og tok det hele med knusende ro!
Fikk masse fine pakker, og kosa oss med goood julemat! (Selv om svigermor trossa slankekuren vi går på)
Nyttårsaften kom snikende, da hadde jo Nora kommet hjem igjen :o)
Hun var i fyr og flamme hele kvelden, og vi hadde besøk av et vennepar av oss, med barn, og broren min.
Jentene kosa seg, mens vi voksne pratet, og spillte monopol. Jeg var forøvrig dårlig den dagen, så all den gode maten Ronny hadde stelt istand, fikk jeg ikke smakt på! :(
Vi prøver igjen neste år...
Når det kom til rakettene, så var begge jentene tøffe, først... men alt bråket ble nok litt mye for de, så de tok med seg Carina og gikk inn :)
Og der, ute på veien, spurte min kjære om jeg ville gifte meg med han, og det ville jeg jo... Så nå har vi fått ring på finger'n! :o)
Takk for et flott år, til alle kjente og ukjente, og velkommen inn i et nytt! :)
Mange klemmer fra Holmestrandklanen!
Abonner på:
Innlegg (Atom)