God jul, og godt nyttår, på etterskudd! :)
Får bare beklage at jeg rett og slett har glemt hele bloggen!
Men, jula er ferdig, og den ble tilbragt på Eid, hjemme hos mammaen og pappaen til Ronny.
Hadde det helt topp! Søstrene, med sine, var også "hjemme", så vi kosa oss alle sammen! :)
Samuel fikk jo oppleve sin aller første flytur, og tok det hele med knusende ro!
Fikk masse fine pakker, og kosa oss med goood julemat! (Selv om svigermor trossa slankekuren vi går på)
Nyttårsaften kom snikende, da hadde jo Nora kommet hjem igjen :o)
Hun var i fyr og flamme hele kvelden, og vi hadde besøk av et vennepar av oss, med barn, og broren min.
Jentene kosa seg, mens vi voksne pratet, og spillte monopol. Jeg var forøvrig dårlig den dagen, så all den gode maten Ronny hadde stelt istand, fikk jeg ikke smakt på! :(
Vi prøver igjen neste år...
Når det kom til rakettene, så var begge jentene tøffe, først... men alt bråket ble nok litt mye for de, så de tok med seg Carina og gikk inn :)
Og der, ute på veien, spurte min kjære om jeg ville gifte meg med han, og det ville jeg jo... Så nå har vi fått ring på finger'n! :o)
Takk for et flott år, til alle kjente og ukjente, og velkommen inn i et nytt! :)
Mange klemmer fra Holmestrandklanen!
lørdag 5. januar 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)