søndag 27. april 2008

Ja, da var vi her igjen! :)

Nå begynner det og bli en laaaaaang stund siden jeg har skrevet her, i hovedsak fordi jeg har glemt bort hele siden.

Mye har skjedd siden sist, med både små og store, så vi får ta et kort sammendrag :)

Samuel har blitt stor gutt, åler seg rundt på gulvet, smiler og ler hele dagen, og sier "dada dada dada", eller "wræææ, wræææ".. Og store gutten har fått 3 tenner :) *stolt mamma og pappa*

Nora er fortsatt sitt gamle jeg, dog med et større ordforråd enn tidligere :) Store snuppa har også vært og trekt fortanna si hos tannlegen! Flinke jenta!

Ronny har hatt pappaperm/ferie nå siden 25.februar, men begynner i ny jobb 5.mai, og tror han gleder seg til det :) Kortere vei til jobb=mer tid til familien :)

Jeg, Charlotte, tar helseservice på NKI, strax ferdig :) *kjapp* Ellers har jeg nytt dagene sammen med Ronny hjemme. Blir trist når han begynner på jobb igjen...

Vi har vært en tur i Spania, fra 15.-22.april, det var en fornøyelig opplevelse :) Noe godt vær, litt dårlig vær, men alt i alt en morsom og opplevelsesrik tur :)

Skal få lagt ut noen bilder fra den turen også :)