Er hjemme med 2 stk barn idag, noe som er riktig så kos! :) Nora kom inn til oss i natt kl 4, fordi hun hadde så vondt i halsen... febern var absolutt tilstedet, så jeg forberedte meg på en dag med sykt barn.
Samuel på sin side har hatt mindre bleieskift pr dag enn det han har idag, og klokka er såvidt 13. More to come!
Måtte jo ringe legen da (de svarte unektelig fort, mistenker at de ikke har mer enn 1 linje inn der) og fikk time til Nora kl 14. Halsbetennelse er snadder! Satser på antibiotika og bedring i morgen!
I morgen er det meninga man skal til bestemor og spise en bedre middag, så satser på at vi alle er i ship shape innen den tid :o)
So long!
fredag 30. oktober 2009
torsdag 29. oktober 2009
Husmorevner, og andre ting...
Jadda, så var tiden atter igjen inne for å innse at jeg har en blogg, og jeg bruker den ikke! Det er jo en synd og en skam.....
Det er hvitt ute (neida, ikke noe snø, men j***a kaldt) og vi venter alle i spenning på at disse hvite tingene skal dale ned fra himmelen. Hadde det vært opp til meg kunne de bare blitt der oppe, men av en eller annen merkelig grunn så syns ungene det er veldig gøy!
Her går alt sin vante gang, med unntak av at vi har kjøpt hus (!!!!) og det gjør vi jo ikke hver dag. Den store overtagelsen er 21.januar 2010, så vi har litt tid på oss til å organisere pakking og slikt. Og jo, vi har solgt det vi har også... så pr.dags dato eier vi ikke det vi bor i lenger, ei heller det vi skal flytte til! Kontraktsmøte om 1 uke, da blir vel ting okey.
Ellers er det igrunn fiiint lite spennende som skjer... vi venter på snø, og svineinfluensa. Håper igrunn ingen av delene kommer!
So long!
Det er hvitt ute (neida, ikke noe snø, men j***a kaldt) og vi venter alle i spenning på at disse hvite tingene skal dale ned fra himmelen. Hadde det vært opp til meg kunne de bare blitt der oppe, men av en eller annen merkelig grunn så syns ungene det er veldig gøy!
Her går alt sin vante gang, med unntak av at vi har kjøpt hus (!!!!) og det gjør vi jo ikke hver dag. Den store overtagelsen er 21.januar 2010, så vi har litt tid på oss til å organisere pakking og slikt. Og jo, vi har solgt det vi har også... så pr.dags dato eier vi ikke det vi bor i lenger, ei heller det vi skal flytte til! Kontraktsmøte om 1 uke, da blir vel ting okey.
Ellers er det igrunn fiiint lite spennende som skjer... vi venter på snø, og svineinfluensa. Håper igrunn ingen av delene kommer!
So long!
Abonner på:
Innlegg (Atom)