torsdag 29. oktober 2009

Husmorevner, og andre ting...

Jadda, så var tiden atter igjen inne for å innse at jeg har en blogg, og jeg bruker den ikke! Det er jo en synd og en skam.....

Det er hvitt ute (neida, ikke noe snø, men j***a kaldt) og vi venter alle i spenning på at disse hvite tingene skal dale ned fra himmelen. Hadde det vært opp til meg kunne de bare blitt der oppe, men av en eller annen merkelig grunn så syns ungene det er veldig gøy!

Her går alt sin vante gang, med unntak av at vi har kjøpt hus (!!!!) og det gjør vi jo ikke hver dag. Den store overtagelsen er 21.januar 2010, så vi har litt tid på oss til å organisere pakking og slikt. Og jo, vi har solgt det vi har også... så pr.dags dato eier vi ikke det vi bor i lenger, ei heller det vi skal flytte til! Kontraktsmøte om 1 uke, da blir vel ting okey.

Ellers er det igrunn fiiint lite spennende som skjer... vi venter på snø, og svineinfluensa. Håper igrunn ingen av delene kommer!

So long!

Ingen kommentarer: