Er hjemme med 2 stk barn idag, noe som er riktig så kos! :) Nora kom inn til oss i natt kl 4, fordi hun hadde så vondt i halsen... febern var absolutt tilstedet, så jeg forberedte meg på en dag med sykt barn.
Samuel på sin side har hatt mindre bleieskift pr dag enn det han har idag, og klokka er såvidt 13. More to come!
Måtte jo ringe legen da (de svarte unektelig fort, mistenker at de ikke har mer enn 1 linje inn der) og fikk time til Nora kl 14. Halsbetennelse er snadder! Satser på antibiotika og bedring i morgen!
I morgen er det meninga man skal til bestemor og spise en bedre middag, så satser på at vi alle er i ship shape innen den tid :o)
So long!
fredag 30. oktober 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar