Yessda! Idag har Samuel og jeg ruva hjemmet helt alene! Ronny er på jobb og rydder/flytter, og Samulen og mamms har kosa oss alene! :o) Lite visste jeg om at det faktisk er såpass vanskelig å lure en 2åring med på butikken, selvom jeg frister med is! Men etter mye mas og kjas fra mor, så ga han etter! Da ble det potetgull og godis til mor, og is til lillemann! :o) Og plutselig var alle fornøyde!
Nå er det atter en gang helg, igjen.... ganske bortkasta med helg, siden de er over så kjapt?!
I går signerte vi kontrakt på ny-huset, og vi gleder oss ENORMT til å flytte (vel, jeg gjør hvertfall.. også Nora da!) Tønsberg, here we come!!!!! Home, sweet home!
Skal forresten prøve å bli bedre på bildene her... litt rusten merker jeg ;)
So long!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar