torsdag 25. juni 2009

Shopping og champange.... og veldig varmt!!

Nå har vi vært en tur i byen og shoppa bort litt velfortjente skattepenger! Sommeren er her, endelig!
Etter jobb og bhg tok jeg med meg ungene ned til byen her i Holmestrand og kjøpte en svær rutsjebane å skli på, med vann :) Det syns jo Nora var skrekkelig morro! Samuel derimot var noget skeptisk, siden den dumme tingen spruta vann utover hele han. Men plaskebassenget han fikk var velkomment!
Ronny kom hjem fra jobb, og vi tok oss en tur til Tønsberg. Det er jo den store Tønsbergdagen idag, så vi måtte se om vi fant no' bra tilbud. Men å dra med seg 2 stk barn så langt etter kl 16 er noget håpløst, så det ble en kamp mot tålmodigheten. Litt is, så holdt det nå en stakket stund :)

Ronny har vært å henta kameraet mitt på verksted idag. Det viste seg at selvom de hadde bytta omtrent alle deler i hele kameraet var det altså enda defekt, så mor fikk seg et helt nytt et! Nyere modell, bedre modell, og for ikke å snakke om at det er KNALL rosa! Me like :D

Nå sitter jeg på terassen med pc'n og skriver litt, mens Ronny er ute å sykler seg en tur. Vi har fått orden på hans sykkel, pluss at vi har fått henta en sykkel til meg. Så nå satser vi på lange familieturer :) Hvertfall noen turer :o)

Have a nice summer!!

Ingen kommentarer: