fredag 22. august 2008

Yes yes yes!!

Det burde jo ikke vært lov å drive og glemme denne siden så til de grader, men det gjør jeg altså. Her hvor jeg hadde et ønske om å _jevnlig_ legge ut ting og tang fra vår hverdag... jaja, det får bli med ujevne oppdateringer da :) Here goes!

Nora har snart bursdag! Stooore jenta mi, 4 år om 1 mnd! Fantastisk å tiden flyr, husker det som det var igår! Begynt i bhg igjen etter sommeren, og trives med det :) Blitt storesøster til lille Thea, hos pappaen sin :)

Samuel har snart bursdag han også! 2 uker i morgen, faktisk! 1 år, første bursadgen..første året er over, og fremtiden ligger for hans føtter :) Han har gått fra en blid liten sjarmør, til en litt småsur (fortsatt sjarmør) med et temperament som ikke ligner noe... Begynt i barnehage og storkoser seg hele dagen! :)

Ronny er vel sin samme gamle :) Trives i nye jobben, og vi er alle godt fornøyde med kortere reisevei! :)

Jeg, Charlotte, begynner på skolen til mandag. Med det følger mange tanker og undringer, da det begynner å bli noen år siden jeg gikk på skolen sist. Men det skal bli godt å komme ut av huset litt, og få litt annen input! :)


Sommeren 2008

Vi hadde en super sommerferie, hvor Nora var her 2 av ukene i Juli. Da hadde vi først besøk av Rita og Per Jan i en knapp uke, før de spreke svigerforeldrene mine tok med begge barna i bilen og kjørte hjem til Eid. Ungene kosa seg, og svigers kosa seg om mulig enda mere! Vi tok turen opp etter noen dager, og hadde noen flotte, men altfor få dager der oppe. Vi kommer snart igjen :)


De dagene det var knallsol var Nora hos pappaen sin, men Samuel og jeg kosa oss på stranda. Samuel elsker og bade! Det var jaggu stor stas!
Skal prøve å få lagt ut bilder her, men kan virke som om bloggen ikke helt setter pris på det....

Ingen kommentarer: