torsdag 8. november 2007

Nok en dag..

Ronny er hjemme i dag og. Jeg måtte jo til legen i går pga magevondten, så nå klarer jeg ikke og løfte Samuel... Det er jo trist, men det går vel snart over.
Samuel begynner så smått og bli litt bedre av luftveisinfeksjonen sin, og sover, bank i bordet, HELE natta! Natt til i dag sov han fra 20.30-06.30! DET er luxus! Han er ikke så mye våken om dagene enda, han sover stort sett hele tiden.
Men klart, han er jo strålefornøyd når han først er våken! Lille gullungen!



Nora er hos pappaen sin nå, kommer hjem til mandag. Merker at hun ikke er her ja! Men hun er snart hjemme hos oss igjen :o)



De beste barna i hele verden! :)



Ingen kommentarer: