Samuel begynner så smått og bli litt bedre av luftveisinfeksjonen sin, og sover, bank i bordet, HELE natta! Natt til i dag sov han fra 20.30-06.30! DET er luxus! Han er ikke så mye våken om dagene enda, han sover stort sett hele tiden.
Men klart, han er jo strålefornøyd når han først er våken! Lille gullungen!
Nora er hos pappaen sin nå, kommer hjem til mandag. Merker at hun ikke er her ja! Men hun er snart hjemme hos oss igjen :o)
De beste barna i hele verden! :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar