I morra er det klart for julebord for mor og far, så da skal Samuel til tante og onkel i Oslo, og Nora til Våle. Hun gleder seg masse til og se på julespillet, det er nå sikkert.
Samuel på sin side, skal visstnok se julekalender og spise godis...?! Hehe :o)
Klarte og bli syk i går, men pytt heller.. det får gå sin gang! :)
Første desember i morgen, og snart jul! :)
fredag 30. november 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar