Da var den store dagen overstått, og det med glans! :)
Samuel ble døpt i Sem kirke, kl 11, og vi hadde selskapet på Møllestua i Melsomvik.
Faddere var : Tante Ranjan, Tante Ingrid, Onkel Patrick, og Linn
Bestemor bærte opp til døpefonten :o)
Vi har hatt en superduper dag, med venner og familie!
Spist masse god mat, og altfor mange gode kaker!!! *Mett*
Samuel fikk mange fine gaver, TUSEN TAKK!!!!
Og en stooooor takk til Jorunn, som har vært interiørmester mens vi var i kirken, superdupert!!! :o)
Takk til alle for en superflott dag, og en fin feiring av Samuel! Takk for at dere kom, og takk for alle fine gaver!! :)
Nå sover dåpsbarnet godt i sengen, og der blir han vel liggende til i morgen ;o)
Ha en fin søndag!
søndag 18. november 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar