søndag 18. november 2007

Den store dåpsdagen!

Da var den store dagen overstått, og det med glans! :)
Samuel ble døpt i Sem kirke, kl 11, og vi hadde selskapet på Møllestua i Melsomvik.

Faddere var : Tante Ranjan, Tante Ingrid, Onkel Patrick, og Linn

Bestemor bærte opp til døpefonten :o)

Vi har hatt en superduper dag, med venner og familie!
Spist masse god mat, og altfor mange gode kaker!!! *Mett*
Samuel fikk mange fine gaver, TUSEN TAKK!!!!

Og en stooooor takk til Jorunn, som har vært interiørmester mens vi var i kirken, superdupert!!! :o)

Takk til alle for en superflott dag, og en fin feiring av Samuel! Takk for at dere kom, og takk for alle fine gaver!! :)

Nå sover dåpsbarnet godt i sengen, og der blir han vel liggende til i morgen ;o)

Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer: