fredag 16. november 2007

Fredag, og besøk av svigerfamilien!! :)

I dag har vi hatt beøsk av familien til Ronny! :) Tanter og onkler, og bestemor og bestefar!
Det er vel ikke alltid man hører dette, men jeg har VERDENS BESTE SVIGERFAMILIE!!!!!!

Det går jo ikke ann og finne mer søte, snille mennesker enn dem! *SUKK*

TUUUUSEN takk for en super dag dere! Glad i dere alle!!! :)

Ingen kommentarer: