I dag har vi hatt beøsk av familien til Ronny! :) Tanter og onkler, og bestemor og bestefar!
Det er vel ikke alltid man hører dette, men jeg har VERDENS BESTE SVIGERFAMILIE!!!!!!
Det går jo ikke ann og finne mer søte, snille mennesker enn dem! *SUKK*
TUUUUSEN takk for en super dag dere! Glad i dere alle!!! :)
fredag 16. november 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar